top of page
unnamed.png

FAQ - veelgestelde vragen (3)

 

Waarom blijven de ‘munten’ op de Sjpaspas niet geldig tot volgend jaar?

Aangezien de organisatie ieder jaar financieel dient af te sluiten, zullen resterende munten niet meegenomen kunnen worden naar het volgende jaar. U kunt deze wel binnen de gestelde periode restitueren. Uitleg hierover op pagina 2 van veelgestelde vragen.

 

Kunnen we als groep ‘munten’ bij elkaar leggen per rondje?

Ja, dit kan.

1. Je kan met een groep 1 groepspasje halen en daar met PIN jullie ‘pot’ op laten zetten.
2. Je kan ook met de KNIP App door 1 iemand van de groep de ‘groepspas’ laten registreren. Hij/zij kan vervolgens dmv de emailadressen de overige groepsleden toevoegen aan de ‘groepspas’. Alle leden kunnen dan via de KNIP app ‘munten’ toevoegen aan de ‘groepspas’.

3. Je kan met de KNIP App via het pijltjes symbool rechts van het aantal munten iemand anders ‘munten’ geven en vragen. 
MUNTEN GEVEN kan door middel van opgave van een email-adres van de ontvanger of inscannen van de QR-code van de ontvangende pas.
MUNTEN VRAGEN kan via WhatsApp, SMS, Knip App of Email.

 

Bij welke horecagelegenheden kan ik met de Sjpaspas betalen?

Je kan op de volgende plaatsen tijdens carnaval jouw (fris)dranken betalen met de Sjpaspas:

1. Pleinbuffet (vr 9-02 Sjolierevastelaovend + za 10-02 Kanon van ’t Balkon)

2. Deelnemende horeca:

De Limbourg – Schtad Zitterd – Gastrobar 1677 – De Buren – Bloem – De Hollande –

Dods – Tapas – Luna – Coffee Mundo – Thaiphoon/Dafne/Sushi Vandaag – Ich & Dich – Schrage – Royal Steakhouse – Trechter – De Gats – De Kup – Frietwagen – Toiletten

 

Hoe kan ik zien hoeveel ‘munten’ er nog op mijn Sjpaspas staan?

Dit kan heel eenvoudig bij iedere paslezer. Deze vind je bij alle deelnemende horecagelegenheden.

Je kan jouw tegoed ook heel makkelijk checken via de KNIP app of online via www.sjpaspas.nl.

 

Kan ik ook nog Sjpas hebben zonder Pas?

Ja, maar dan sta je wel droog…! :)

bottom of page