DE BETAALPAS TIJDENS CARNAVAL MARKT SITTARD

VEELGESTELDE  VRAGEN

 

Moet ik de Sjpaspas registreren?

Nee, registratie is niet verplicht.

Wil je online of via de KNIP app opwaarderen dan is dit wél noodzakelijk. Dit geldt vanzelfsprekend ook als je evt. niet-gebruikte 

‘munten’ wilt laten terugboeken op jouw bankrekening.

 

Als ik de Sjpaspas ben verloren, ben ik dan alles kwijt?

Nee, mits je jouw pas hebt geregistreerd ben je jouw tegoed niet kwijt. Je kan dan via de KNIP app of online aangeven dat je jouw Sjpaspas wilt blokkeren. Je haalt een nieuwe Sjpaspas, registreert deze via de KNIP app of online en je boekt vervolgens het saldo van de geblokkeerde pas over naar jouw nieuwe Sjpaspas.

 

Tot wanneer is de Sjpaspas geldig?

De Sjpaspas is geldig op zondag 24-02 met de Kinderoptocht, én vanaf do. avond 28-02 (Auw Wieverbal) tot en met wo. 06-03 (Heringbiete).

 

Kan ik mijn niet gebruikte tegoed terugkrijgen?

Ja, je kan jouw niet opgemaakte ‘munten’ eenvoudig laten terugboeken op jouw bankrekening.

Je gaat naar de website www.sjpaspas.nl en klikt op de button ‘Registreren & Opwaarderen’. Vervolgens log je in als je jouw pas al geregistreerd hebt óf je registreert jouw kaart middels het pasnummer en de CVC-code achterop de kaart. Daarna kan je de keuze maken voor ‘Restitutie’.

LET OP! Restitutie aanvragen kan vanaf 6 maart 2019 t/m 15 maart 2019.

Het overgebleven tegoed zal, na inhouding van 1 ‘munt’, uiterlijk 22 maart 2019 zijn teruggeboekt op het door jouw opgegeven rekeningnummer. Na deze restitutieperiode vervalt eventueel overgebleven tegoed.

 

Waarom kost het geld om mijn niet gebruikte tegoed terug te krijgen?

Dit zijn administratie- en transactiekosten.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 © Sjpaspas Zitterd 2019